Labels

Saturday 13 October 2012

HANYA 19 % MAHASISWA TURUN MENGUNDI PRK :HEP TENTU BANGGA DAPAT MANDOMKAN MAHASISWA



HEP pasti antara yang paling berbangga apabila mereka telah berjaya mengawal mahasiswa KUIN agar menjadi lembab dan tak ada proaktif dalam menentukan halatuju kepimpinan pelajar sekarang. Ini terbukti pada keputusan pilihanraya PRK KUIN yang mencatatkan peratusan keluar mengundi paling teruk.

Menjadi rekod dan catatan sejarah semenjak KUIN ditubuhkan peratus mahasiswa KUIN yang keluar mengundi semasa PRK baru-baru ini hanya 19 % sahaja

Inilah hadiah dan sumbangan Dekan dan timbalan-timbalan Dekan yang baru menerajui  Jabatan Pelajar KUIN. Walaupun mereka dikatakan ada pengalaman yang banyak di Al Azhar dan UIAM namun ia hanyalah kisah sejarah sahaja.

Bagi HEP mungkin sebagai suatu yang mencapai matlamat namun bagi mahasiswa ia adalah suatu musibah yang sedang melanda mahasiswa KUIN. Dengan cengkaman seperti mahasiswa kebudak budakkan pasti akan memberikan kelebihan kepada HEP untuk menyekat suara mahasiswa.

HEP mungkin takut dengan speaker corner dan demonstrasi di kalangan pelajar kerana HEP sedar bahawa banyak kebajikan mahasiswa digadaikan hanya kerana keperntingan periuk nasi dan jawatan . Mereka akan berusaha menaikkan secara terancang pelajar yang dapat memberikan kerjasama penuh kepada HEP.

0 comments:

Post a Comment